Wniosek o zmianę biznesplanu należy złożyć jeżeli zmieniły się ceny, parametry, bądź nie ma już dostępnych zaplanowanych produktów. O każdej zmianie cen należy również poinformować (nawet jeżeli jest to różnica kilku lub kilkunastu złotych bądź groszy).
Wniosek należy złożyć przed planowanym zakupem w następujących przypadkach:
- jezeli zmieniły sie parametry wydatku;
- jeżeli wycofano produkt wyszczególniony w biznesplanie i należy zawnioskować o zmianę wydatku - w tej sytuacji należy się odnieść do nazwy wydatku, parametrów, ceny, opisu wydatku itp. to co zostało uwzględnione w biznesplanie i w taki sam sposób jak w biznesplanie opisać nowy wydatek;
- jeżeli kwoty wzrosły.
Jeżeli wydatki wyszczególnione w biznesplanie są tańsze ze względu na występujące promocje, można dokonać zakupu i zwrócić się z jednym, łącznym wnioskiem informującym o zmianie cen. We wniosku należy się odnieść do powstałych oszczędności oraz na co zostaną przeznaczone (zwiększenie ceny innego wydatku bądź dodanie nowego).
Wzór wniosku znajduję sie w zakładce Dokumenty.