motyw projekt7 2a

INFORMACJA DOTYCZĄCA ROZLICZANIA WSPARCIA POMOSTOWEGO DLA I NABORU

Informujemy, iż zestawienie wydatków poniesionych w ramach wsparcia pomostowego finansowego obejmuje okres od dnia rozpoczęcia działalności do 06.12.2020 r.  U wszystkich Uczestników Projektu okres ten będzie od miesiąca sierpnia np. 21.08.2020 r.

Uzupełnione zestawienie należy wydrukować i podpisać oraz składać osobiście lub przesłać pocztą tradycyjną do 16.12.2020 r. zgodnie z zapisami zawartej Umowy o udzielenie wsparcia pomostowego § 5 OBOWIĄZKI KONTROLNE pkt 2 "Rozliczenia wsparcia pomostowego finansowego Uczestnik Projektu dokonuje 4 razy w ciągu 12 miesięcy. Rozliczenie jest składane do 10 dni kalendarzowych od zamknięcia okresu rozliczeniowego (okres rozliczeniowy = 3 miesiące liczone od dnia otrzymania pierwszej transzy wsparcia pomostowego)." 

Prosimy zwrócić uwagę aby wydruk był czytelny i nic nie zostało ucięte. W wierszach prosimy zawijać tekst jeżeli jest ucięty/ niewidoczny oraz można rozszerzać wiersze.

 

W przypadku składek ZUS poszczególne kolumny należy uzupełnić nastepująco:

* Rodzaj wydatku - ZUS oraz proszę dopisać jakiego miesiąca dotyczy,

* Nr dokumentu - zgodnie z wystawioną deklaracją - identyfikator deklaracji,

* Data wystawienia dokumentu - zgodnie z wystawioną deklaracją - data wypełnienia,

* Numer księgowy lub ewidencyjny - w przypadku ZUS ZZA składki zdrowotnej się nie księguję, więc należy wpisać nie dotyczy, natomiast w przypadku ZUS ZUA można składki społeczne uwzględniać w zeznaniu rocznym lub księgować co miesiąc do Księgi Przychorów i Rozchodów i wtedy należy uzupełnić numer księgowy,

* Kwota dokumentu brutto i Kwota dokumentu netto - są to te same kwoty, jest to wartość zapłaconych składek,

* w tym VAT oraz stawka VAT - należy wpisać nie dotyczy,

* Kwota wydatków kwalifikowalnych - kwota, którą można zaliczyć do wsparcia pomostowego PRZYKŁAD: jeżeli na FV jest kwota 10 000,00 zł netto i w tym jest zakup sprzętu z dotacji oraz kwota przesyłki w wysokości 200,00 zł to w tabeli kwota dokumentu netto należy wskazać 10 000,00 zł, natomiast wydatki kwalifikowalne to kwota 200,00 zł. 

Jeżeli na FV jest dużo wyszczególnionych pozycji np. papier, długopis, pieczątka, segregator, zszywki itp. można wpisać do zestawienia pod jedną pozycją np. materiały biurowe.

Ta strona używa plików cookie. Kontynuując przeglądanie wyrażasz zgodę na otrzymywanie plików cookies od tej witryny internetowej. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki dotyczące zapisywania plików cookies.

Zrozumiałem