motyw projekt7 2a

KONTROLE DZIAŁALNOŚCI

Szanowni Państwo,

W związku z rozpoczęciem obligatoryjnych kontroli działalności gospodarczej, zgodnie z zapisami Umowy dofinansowania podjęcia działalności § 6 pkt 4,  poniżej przedstawiono wykaz dokumentów niezbędnych do przygotowania. 

  1. Dokumenty wskazujące na prowadzenie księgowości przedsięwzięcia (np. księga przychodów i rozchodów).
  2. Deklaracje DRA.
  3. Umowy zawierane z klientami (jeżeli dotyczy).
  4. Wyciągi bankowe.
  5. Inne dokumenty wskazujące na prowadzenie działalności gospodarczej.

Kontrola będzie miała na celu potwierdzenie prowadzenia działalności gospodarczej zgodnie  z zapisami Umowy dofinansowania podjęcia działalności oraz Umowy o udzielenie wsparcia pomostowego.

O planowanych terminach kontroli będą Państwo wcześniej informowani.

Ta strona używa plików cookie. Kontynuując przeglądanie wyrażasz zgodę na otrzymywanie plików cookies od tej witryny internetowej. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki dotyczące zapisywania plików cookies.

Zrozumiałem