- Aktualności
- Odsłony: 62
WZÓR WNIOSKU O ZMIANĘ BIZNESPLANU
W związku z licznymi pytaniami oraz złożonymi wnioskami o zmianę bizneplanu, udostępniamy wzór wniosku.
W związku z licznymi pytaniami oraz złożonymi wnioskami o zmianę bizneplanu, udostępniamy wzór wniosku.
Ocena formalna oraz merytoryczna wniosków o przyznanie środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości wraz z biznesplanem złożonych w ramach II naboru projektu "Wsparcie bezrobotnych z terenu MOF Krosno zamierzajacych rozpocząć działalność gospodarczą" zaplanowana jest na 03.10.2020 r. i 10.10.2020 r. oraz na 17.10.2020 r. i 18.10.2020 r.
Informujemy, iż w związku z zaplanowanym III naborem rekrutacji do projektu "Wsparcie bezrobotnych z terenu MOF Krosno zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą" zostanie udostępniony punkt w Dzielnicowym Domu Ludowym w Polance, ul. Decowskiego 46 (wejście do LCA od strony Parku, I piętro), w którym będzie można złożyć Dokumenty rekrutacyjne.
Terminy i godziny przyjmowania:
02.10.2020 r. (piątek) - od 9.00 do 17.00
08.10.2020 r. (czwartek) - od 12.00 do 20.00
09.10.2020 r. (piątek) - od 9.00 do 17.00
Dokumenty najlepiej uzupełniać elektronicznie. Wypełnione i podpisane Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie.
Informujemy, iż w związku z zaplanowanym III naborem rekrutacji do projektu "Wsparcie bezrobotnych z terenu MOF Krosno zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą" zostanie udostępniony punkt w Urzędzie Gminy w Jedliczu - Biuro Obsługi Klienta (parter budynku), w którym będzie można złożyć Dokumenty rekrutacyjne.
Terminy i godziny przyjmowania:
02.10.2020 r. (piątek) od 7:00 do 15:00
05.10.2020 r. oraz 12.10.2020 r. (poniedziałki) od 8:00 do 16:00
06.10.2020 r. i 13.10.2020 r. (wtorki); 07.10.2020 r. (środa); 08.10.2020 r. (czwartek); 09.10.2020 r. (piątek) od 7.00 do 15.00
Dokumenty najlepiej uzupełniać elektronicznie. Wypełnione i podpisane Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie.
W załączeniu znajduje się częściowo wypełniony Załącznik nr 8, który jest wymagany przy składaniu biznesplanu. Poniżej krótka instrukcja.
W części A. Informacje dotyczące podmiotu któremu ma być udzielona pomoc de minimis. Proszę uzupełnić:
1) Identyfikator podatkowy NIP - należy uzupełnić jeżeli osoba posiada, a jeżeli nie proszę wpisać n/d lub wykreślić każdą kratkę czyli wstawić "-".
2) Imię i nazwisko albo nazwa podmiotu - wpisać swoje imię i nazwisko
3) Adres miejsca zamieszkania albo adres siedziby podmiotu – uzupełnic swoje miejsce zamieszkania.
4) Identyfikator gminy - należy odszukać dla swojej miejscowości. Identyfikator gminy: miasto Krosno - 1861011, Korczyna -1807052, Jedlicze gmina miejsko-wiejska - 1807043, Jedlicze miasto - 1807044, Jedlicze obszar wiejski - 1807045.
7) Klasa działalności (PKD) - uzupełnić zgodnie z biznesplanem.
8) Data utworzenia podmiotu - zgodna z biznesplanem.
W części E. Informacje dotyczące osoby upoważnionej do przedstawienia informacji:
Pole „stanowisko służbowe” – Proszę o wpisanie: n/d lub przyszły właściciel.
Również proszę pamiętać aby formularz miał uzupełnione wszystkiego pola. Żadne nie może pozostać puste!