motyw projekt7 2a

W związku z licznymi pytaniami dotyczącymi wydatków możliwych do sfinansowania w ramach wsparcia pomostowego, informujemy, że zależne są one od charakteru (rodzaju) prowadzonej działalności. Jeżeli przedmiotem działalność jest świadczenie usług nie jest możliwy zakup gotowych elementów (np. w działalności remontowej nie można zakupić płytek czy wanny). W działalności usługowej możliwe jest wyłącznie sfinansowanie takich produktów, które się zużywają w trakcie wykonywania usługi (jak np. lakier do włosów w usługach fryzjerskich, czy pianka montażowa w usługach remontowych). Możliwe jest finansowanie np. zakupu płyt meblowych, pod warunkiem, że są poddawane obróbce/ przetworzeniu i z nich wytwarzany jest gotowy produkt.

Dodatkowe przykłady:

Jeżeli działalność jest usługowa np. usługi remontowo-budowlane nie ma możliwości zakupienia płytek, gotowych produktów tj. zlew, wanna itp., ponieważ jest to gotowy element i nie podlega przetworzeniu – on jest tylko montowany, a nie przetwarzany.

Jeżeli działalność jest usługowa np. meble na wymiar to jeżeli ktoś zakupi płyty meblowe, nóżki, zawiasy, szyny do wytworzenia produktu to może to zakupić ze wsparcia pomostowego ze względu na to, że z tych elementów powstanie gotowy produkt.

Informujemy, iż w związku z IV naborem rekrutacji do projektu "Wsparcie bezrobotnych z terenu MOF Krosno zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą"  został udostępniony punkt, w którym można składać Dokumenty rekrutacyjne:

Punkt w Dzielnicowym Domu Ludowym w Polance, ul. Decowskiego 46 (wejście do LCA od strony Parku, I piętro). 

Terminy i godziny przyjmowania:

28.01.2021 r. (czwartek) oraz 29.01.2021 r. (piątek) od 13.00 do 15.00

Dokumenty najlepiej uzupełniać elektronicznie. Wypełnione i podpisane Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie.

Informujemy, iż w związku z IV naborem rekrutacji do projektu "Wsparcie bezrobotnych z terenu MOF Krosno zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą"  został udostępniony punkt, w którym można składać Dokumenty rekrutacyjne:

Punkt w Urzędzie Gminy w Jedliczu - Biuro Obsługi Klienta (parter budynku). 

Terminy i godziny przyjmowania:

25.01.2021 r., 01.02.2021 r. (poniedziałki) - od 8:00 do 16:00

26.01.2020 r., 02.02.2021 r. (wtorki); 27.01.2021 r., 03.02.2021 r. (środy); 21.01.2021 r., 28.01.2021 r. (czwartki); 22.01.2021 r., 29.01.2021 r. (piątki) - od 7.00 do 15.00

Dokumenty najlepiej uzupełniać elektronicznie. Wypełnione i podpisane Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie.

Dokumenty można złożyć bezpośrednio na Biurze Obsługi Klienta lub wrzucić do skrzynki znajdującej się przy wejściu do Urzędu Gminy (na zewnątrz lub wewnątrz). 

Ocena formalna oraz merytoryczna wniosków o przyznanie środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości wraz z biznesplanem złożonych w ramach III naboru projektu "Wsparcie bezrobotnych z terenu MOF Krosno zamierzajacych rozpocząć działalność gospodarczą" zaplanowana jest na 16.01.2021 r. oraz na 23.01.2021 r. i 24.01.2021 r.

Planowana data rozpoczęcia działalności (uwzgledniona w biznesplanie) to 08.02.2021 r.

Przy uzupełnieniu takiej daty w pkt IV Opłacalność i efektywność przedsięwzięcia pkt 4 "Planowany termin pełnego wykorzystania śrdków przyznanych Uczestnikowi Projektu na rozwój przedsiebiorczości (dd-mm-rrrr)" to 07.05.2021 r. 

 

W załączeniu znajduje się częściowo wypełniony Załącznik nr 8, który jest wymagany przy składaniu biznesplanu. Poniżej krótka instrukcja.

W części A. Informacje dotyczące podmiotu któremu ma być udzielona pomoc de minimis. Proszę uzupełnić:

1) Identyfikator podatkowy NIP - należy uzupełnić jeżeli osoba posiada, a jeżeli nie proszę wpisać n/d lub wykreślić każdą kratkę czyli wstawić "-".

2) Imię i nazwisko albo nazwa podmiotu - wpisać swoje imię i nazwisko

3) Adres miejsca zamieszkania albo adres siedziby podmiotu – uzupełnić swoje miejsce zamieszkania.

4) Identyfikator gminy - należy odszukać dla swojej miejscowości. Identyfikator gminy: miasto Krosno - 1861011, Korczyna -1807052, Jedlicze miasto - 1807044, Jedlicze obszar wiejski - 1807045.

7) Klasa działalności (PKD) - uzupełnić zgodnie z biznesplanem.

8) Data utworzenia podmiotu - zgodna z biznesplanem.

W części E. Informacje dotyczące osoby upoważnionej do przedstawienia informacji:

Pole „stanowisko służbowe” – Proszę o wpisanie: n/d lub przyszły właściciel.

Również proszę pamiętać aby formularz miał uzupełnione wszystkiego pola. Żadne nie może pozostać puste!

Ta strona używa plików cookie. Kontynuując przeglądanie wyrażasz zgodę na otrzymywanie plików cookies od tej witryny internetowej. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki dotyczące zapisywania plików cookies.

Zrozumiałem